Raport o stanie zapewnienia dostępności
Raport o stanie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na stan 12 marca 2025:
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa | |
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Stan w dniu 01.01.2025 r. Termin przekazania: do 31.03.2025 r. | |
Numer identyfikacyjny REGON: 53058525000000 | Nazwa i adres podmiotu publicznego: Gminny Ośrodek Kultury w Walcach |
Obowiązek przekazania danych wynika z art. 30 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. 2023 r. poz. 773) oraz z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240, z późn. zm.).
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
Telefon kontaktowy | 774660113 |
Data | 14-02-2025 |
Miejscowość | Walce (wieś) |
Województwo | opolskie |
Powiat | krapkowicki |
Gmina | Walce (gmina wiejska) |
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów | 1 |
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach | |
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne | 0 |
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne | 1 |
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni 0
| |
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) | |
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń | 0 |
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń | 1 |
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (nie) | |
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach | |
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
|
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
|
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
|
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego | |
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego | 1 |
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego | 0 |
5. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach | |
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia Procedury ewakuacji | |
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji 0
|
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość 1
|
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości 0
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: |
Podmiot zapewnia dostęp osobom ze szczególnymi potrzebami do części budynku tj. sala widowiskowa, hol, wc. Brak tam barier architektonicznych. |
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
Liczba prowadzonych stron internetowych | 1 |
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych | 0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
Adres strony internetowej | Zgodność z UdC |
Zgodna (nie) |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania | Zgodność z UdC |
| Zgodna (nie) |
|
![]() |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/ środków wspierających komunikowanie się? | ||||||
a. Zastosowanie formularza kontaktowego | TAK (nie) | NIE (tak) | ||||
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej | TAK (tak) | NIE (nie) | ||||
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych | TAK (tak) | NIE (nie) | ||||
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych | TAK (tak) | NIE (nie) | ||||
e. Przesyłanie faksów | TAK (nie) | NIE (tak) | ||||
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) | TAK (nie) | NIE (tak) | ||||
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty | TAK (nie) | NIE (tak) | ||||
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) | ||||||
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) | TAK (nie) | NIE (tak) | ||||
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? | ||||||
a. Pętle indukcyjne | TAK (nie) |
|
| NIE (tak) | ||
b. Systemy FM | TAK (nie) |
|
| NIE (tak) | ||
c. Systemy na podczerwień (IR) | TAK (nie) |
|
| NIE (tak) | ||
d. Systemy Bluetooth | TAK (nie) |
|
| NIE (tak) | ||
e. Inne |
| TAK (nie) |
|
| NIE (tak) | |
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: | ||||
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
| NIE (tak) | ||
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
| NIE (tak) | ||
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
| NIE (nie) | ||
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
|
NIE (tak) | ||
Liczba wniosków - ogółem |
| |||
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form | ||||
|
| |||
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: | ||||
| ||||
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
dostęp alternatywny? | ||
Liczba przypadków zastosowania dostępu alternatywnego ogółem |
| |
z tego w postaci wsparcia innej osoby |
| |
z tego w postaci wsparcia technicznego |
| |
z tego w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu |
| |
Brak jakiego rodzaju dostępności był powodem konieczności zastosowania dostępu alternatywnego? Architektoniczna (nie) | ||
Uzasadnienie zastosowania tego rodzaju dostępu alternatywnego | ||
|
| |
Dział 5. Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe
1. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał TAK (nie) NIE (tak)
| ||
Liczba otrzymanych wniosków o zapewnienie dostępności ogółem |
| |
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
| |
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
| |
| ||
z tego rozpatrzonych w terminie do 14 dni |
| |
z tego rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 14 dni |
| |
Liczba negatywnie rozpatrzonych wniosków o zapewnienie dostępności |
| |
z tego dotyczących wyłącznie dostępności architektonicznej |
| |
z tego dotyczących wyłącznie dostępności informacyjno-komunikacyjnej |
| |
| ||
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności Bariery prawne (nie) Opis słowny | ||
|
| |
2. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) | ||
Liczba otrzymanych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej ogółem |
| |
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie do 7 dni |
| |
Liczba żądań rozpatrzonych w terminie dłuższym niż 7 dni |
| |
Liczba negatywnie rozpatrzonych żądań zapewnienia dostępności cyfrowej |
| |
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej Bariery prawne (nie) Opis słowny | ||
|
| |
3. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. (strony internetowe) lub od 23.06.2021 r. do 01.01.2025 r. (aplikacje mobilne) - podmiot otrzymał TAK (nie) skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie art. 18 UdC) | ||
Liczba otrzymanych skarg na brak dostępności cyfrowej ogółem |
| |
z tego pozytywnie rozpatrzonych |
| |
z tego negatywnie rozpatrzonych |
| |
Główna przyczyna odmowy zapewnienia dostępności, do której odnoszą się złożone skargi Bariery prawne (nie) Opis słowny | ||
|
| |
Raport o stanie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na stan 1 stycznia 2021:
Strona 1
MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
GMINNY OŚRODEK KULTURY W WALCACH
Numer identyfikacyjny REGON
53058525000000
Stan w dniu 01.01.2021 r.
Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
gok@walce.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
gok@walce.pl
Telefon kontaktowy
774660113
Data
2021-03-15
Miejscowość
Walce
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. OPOLSKIE
Powiat
Powiat krapkowicki
Gmina
Walce (gmina wiejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
[ X ] 2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
1
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie
komunikacyjne ?
[ X ] NIE
Strona 2
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub
posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń
technicznych?
[ X ] NIE
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w
sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
[ X ] NIE
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa
asystującego?
[ X ] NIE
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość
ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
[ X ] NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Podmiot zapewnia dostęp osobom niepełnosprawnym do części obiektu tj. sala widowiskowa. Brak tam barier
architektonicznych.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada
deklarację dostępności
Liczba stron: 1
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
ID a11y-url www.bip.gok.walce.pl
ID a11y-status [ X ] Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2020-12-15
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada
deklaracji dostępności
Liczba stron: 1
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Strona 3
Adres strony internetowej www.gokwalce.pl
Zgodność z UdC [ X ] Częściowo zgodna
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych
sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK
b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów
internetowych [ X ] TAK
e. Przesyłanie faksów [ X ] NIE
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub
aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle
indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
[ X ] NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
2
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej
działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
[ X ] Na części stron tak, na części nie
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia
informację o zakresie swojej działalności w postaci tekstu odczytywalnego maszynowo:
Strona 4
1
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
[ X ] NIE
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
[ X ] Na części stron tak, na części nie
W przypadku odpowiedzi „Na części stron tak, na części nie” – prosimy o podanie liczby stron, na których podmiot zapewnia
informacje o zakresie swojej działalności w postaci informacji w tekście łatwym do czytania:
1
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze
szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
[ X ] NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
[ X ] NIE
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w
tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
[ X ] NIE
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji
funkcjonowania podmiotu?
[ X ] NIE
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X ] NIE
Raport o stanie dostępności 2025 r.pdf (140,59KB)
Raport o zapewnieniu dostępności za okres od 20 września 2019 do 1 stycznia 2021 roku.pdf (105,35KB)